Kevadel 2014 otsustati anda Liviko Alcostore’ile uus sisu ja ambitsioon (iga pood ise näoga) ning uus nimi – Liviko Store & More. Narva maantee kauplus on brändi- ja konjaki­suunitlusega, Mere puiestee oma keskendunud viskile ning suurim, Lootsi 8 kauplus kujunenud positiivse kiiksuga veinipoeks.
Sadamapoe erilisus väljendub laias valikus (klientidele pakutakse üle 1400 veinilise, sh 250 vahuveini, 40 dessertveini, 50 magnum-pudelis veini ja vahuveini) ja toodete väljapanekus. Tavaveinid on paigutatud maade kaupa, iga tasand lahterdatud ka maakondade kaupa. Eraldi on toodud dessertveinid, kangendatud veinid ning aromatiseeritud ja puuviljaveinid.
Tavaveinid kui kõige keerulisem segment on valikute lihtsustamiseks asetatud riiulitesse hinnaklasside järgi. Prantsusmaa näitel maksavad kõige alumise ehk esimese riiuli veinid kuni 10 eurot, teise riiuli veinid 10–15 eurot ja kolmanda omad 15–25 eurot. Kõige ülemise ehk neljanda riiuli veinid algavad 25 eurost.
Peale tavaväljapaneku on piisavalt ruumi ka keskmisest kallimate toodete eripakkumisteks. Selleks on valitud tavatu tee: igas kuus on valgetest väljas näiteks neli Chardonnayd, neli Sauvignon Blanci ja neli Rieslingut nii Uuest kui ka Vanast Maailmast. Valikut täiendavad suuremate riikide klassikalised nimed. Sama lugu on punaveinidega.
Eraldi riiulil troonivad suured ehk magnum-­mõõdus pudelid (150 cl), valik piirdub viie-kuue Vana Maailma riigiga. Küpsematest eksemplaridest leiab sügistalviseks ajaks 13 Châteauneuf-du-Pape Rouge’i aastakäikudest 1990–2010 (neist viis magnum-mõõdus), 11 spetsiaalsest viinapuuaiast Barolot aasta­käikudest 1996–2000 (neist kolm magnum-­mõõdus) ja 18 Chablis’d aasta­käikudest ­1993–2008 (neist kaheksa magnum-mõõdus).
Veinikultuuri arendamise eesmärgil on poes plaanis korraldada mitmeid sommeljeede juhitavaid degustatsioone.